הזמנת מלונות

זנזיבר  |  טיולי ג'יפים בצפון תאילנד  |  תאילנד טיול  |  טיולי משפחות לונדון  |  ביטוח נסיעות לחול  |  אחריות אל על לאובדן כבודה  |  חברות תעופה זולות  |  מלונות בניו יורק  |  מלונות בלונדון  |  מלונות בפריז  |  מלונות במקאו  |  בתי מלון ים המלח  |  בתי מלון - טבריה  |  בתי מלון - אילת  |  בתי מלון - ניו יורק  |  בתי מלון - פריז  |  בתי מלון אמסטרדם  |  בתי מלון בלונדון  |  בתי מלון - ברצלונה  |  בתי מלון תל אביב  |  מלון טבריה  |  מלונות בברלין  |  מלונות באנטליה  |  מלונות בבנגקוק  |  מלונות באמסטרדם  |  מלונות ניו אורלינס  |  מלונות בוושינגטון  |  מלונות בבוסטון  |  מלונות באטלנטה  |  מלונות בשיקגו  |  מלונות באורלנדו  |  מלונות בלוס אנג'לס  |  מלונות בלאס וגאס  |  מלונות בניו יורק  |  מלון בסן דייגו  |  דקה 90  |  

  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 שלח


הזמנת מלונות ב:
 
דף הבית >> תעשיית התיירות >> חברות תעופה לומדות ממלונות
 

   מדריך נסיעות: חברות תעופה- מצא כאן מידע על חברות תעופה חופש מוצלח- נסיעה טובה! 

 חברות תעופה לומדות מבתי מלון
 
חברות התעופה בנו מועדונים לנוסע המתמיד.
קישורים ממומנים
 

מנוע חיפוש השוואת מחירי חברות תעופה: חברות תעופה


 מאמרים נוספים:
השכרת רכב דקה 90
מלונות ביטוח נסיעות
טיסות השוואת מחירי טיסות
תאילנד בית מלון

רגע אחרון

הדקה ה90

בכל נסיעה צוברים נקודות ולאחר כמות מסוימת ניתן לנצל את הנקודות בדרכים שונות, טיסות, נופשים ושדרוגים.

אדם בורק הוא מנהל התכנית של לקוחותיה הקבועים של רשת הילטון,  (Hilton's HHonors frequent-stay program)  יש לו ניסיון עשיר בניהול מועדוני לקוחות.
חברות התעופה יכולות לעשות עוד הרבה כדי לשפר את חווית הטיסה עבורנו, הנוסעים, מומחים חושבים על הצעדים  

בורק אומר כי המבחן האמיתי של חברות התעופה ומועדוני הלקוחות שלהם הוא האם ציפיות הלקוחות מהמתנות המובטחות להם מתממשות בבואם לפדות את הפרסים המבוטחים להם. אם החוויה לה הלקוחות המתמידים זוכים היא חוויה מוצלחת חברות התעופה הצליחו לקנות את אותו נוסע ואף ביצרו אותו כלקוח כמעט ודאי בעתיד. לעומת זאת, אם החוויה מאכזבת והנוסעים נשארים עם טעם רע בפה החברות הפסידו את לקוחותיהם והבריחו אותם אל מתחריהם.

למרות שמה שנכתב כאן נראה ברור כשמש המציאות היא שחברות התעופה עושות עבודה חלשה מאד במימוש הפרסים המובטחים. חברות התעופה פשוט אינן מצליחות לעמוד באתגר של הצעת תכנית פרסים טובה.

בורק טוען כי שלב מימוש הנקודות שנצברו עבור הנוסע המתמיד הן רגע מכריע בקשר שבין הלקוח לחברת התעופה, יש פה הזדמנות שעל החברות לנצל והן אינן עושות זאת משום מה.

 עוד מומחה החולק מניסיונו הוא ז'אן קרלזון, מי שהיה מנהל חברת התעופה SAS (Scandinavian Airlines System). קרלזון מתאר בספרו "רגע האמת" מ-1987 את הדרך בה הוביל את החברה להצלחה מחודשת כדרך הבנויה על אינטראקציות בין הלקוח לצוות החברה. בין אם זה במחלקת מכירות, בשלב הכרטוס, על הטיסה או טיפול במטען שאבד. לכל עובד בדרך יש חלק בהתמודדות מול הלקוח. טיפול טוב מצד חברת התעופה ייצור מחויבות וגישה חיובית של הלקוחות כלפי חברות התעופה ויגדיל את מאגר לקוחותיה הנאמנים.

מי שמקפידים לעשות את שני החלקים, שירות ומועדון לקוחות מתמידים, הם המלונות והם רואים הצלחה בכך. כדאי היה לחברות התעופה ללמוד מניסיונם המוצלח של מלונות כאלו.

 

 

להזמנת כרטיסי טיסה חברות תעופה דקה 90:

דקה 90- מדריך תיירות נסיעות וחופשה- www.traveldiscreet.co.il מצא כאן מידע על דילים דקה 90, מידע על עסקאות הדקה ה 90, איך לאתר מבצעי דקה ה 90, מבצעי רגע אחרון, טיסות תאילנד, מלונות, בתי מלון טבריה, טיסות לתאילנד, מלונות ים המלח, מלונות הדקה 90, אילת מלונות, דקה90, בתי מלון תל אביב, הדקה ה-90, 90 הדקה,  בתי מלון תל אביב, בתי מלון אילת, רגע אחרון טיסות, מלונות בניו יורק, טבריה מלונות, נוסע מתמיד, טיסה לתאילנד, טיסות זולות, מלונות בפריז, מלונות באמסטרדם, טיסות תאילנד, טיסות הודו, בתי מלון ים המלח, בתי מלון בניו יורק,  טיסות דרום אמריקה, מלון, מחירי טיסות, טיסות, הפלגות נופש, מלונות ברצלונה, השוואת מחירי טיסות, טיסות בדרום אמריקה, בתי מלון בתל אביב, השכרת רכב חו"ל, טיסות לדרום אמריקה, טיסות מוזלות לתאילנד, חבילות ספא, הנוסע המתמיד, מלונות ניו יורק, סוכנות נסיעות, ברצלונה, טיסה תאילנד, בתי מלון בברצלונה, השכרת רכב בחו"ל, טיסות דקה 90, טיסות זולות ללונדון, פריז מלונות, כרטיסי טיסה זולים, אמסטרדם מלונות, השכרת רכב בחו"ל, חברות תעופה  

כל הזכויות שמורות © www.traveldiscreet.co.il חברות תעופה


ניווט באתר:

בית מלון | בתי מלון | בתי מלון אילת | בתי מלון באילת | מלון | מלון אגמים | מלון אורכידאה | מלון אילת | מלון באילת | מלון בטבריה |מלון בים המלח | מלון בירושלים | מלון בתל אביב | מלון גולדן טוליפ | מלון דירות | מלון דן | מלון דן אילת | מלון דניאל | מלון הילטון | מלון המלך שלמה | מלון הנסיכה | מלון חיפה | מלון טבריה | מלון ים המלח | מלון ירושלים | מלון מרידיאן | מלון סיאסטה |  | מלון ספא | מלון ספורט | מלון פארק | מלון פלאזה | מלון פרימה | מלון קיסר | מלון רויאל | מלון רימונים | מלון שלום | מלון שרתון | מלון תל אביב | מלונות | מלונות אילת | מלונות באילת | מלונות בטבריה | מלונות בירושלים | מלונות דן | מלונות ים המלח | רשת מלונות | חבילות נופשדף הביתמדריך נסיעותמלונות אמסטרדם | מלונות פריז | מלונות ברצלונה | מלונות ניו יורק | מלונות לונדון | קישורים | מלונות | השכרת רכב | מפת האתר | צור קשר | Las Vegas | טיסות | חבילות נופשנוסע מתמיד | נסיעת עסקים| הפלגות קרוז | ביטוח נסיעות | תעשיית התיירות  | מתי יוצא? |תאילנד | עיצות טיפים לנסיעה | טיפים לטיול | מדריך יעדים | מדריכי נסיעות | מדריכי טיולים | פרסמו אצלנו | בולגריה
דקה 90 טיסות

מערכת בניית אתרים